Ons lid RGN, gespecialiseerd in (re)branding- en huisstijltrajecten, heeft onlangs een indrukwekkend project afgerond voor 's werelds grootste e-commercebedrijf. Met de succesvolle afronding van fase 2 is de moderne campus in Zuid-Afrika, bestaande uit twee grote gebouwen en een prachtige buitenruimte, nu volledig operationeel en klaar voor de toekomst.
Tijdens dit project verzorgde RGN de volledige projectmanagement voor de wayfinding en branding, zowel binnen als buiten de campus. Dit omvatte niet alleen het ontwerp en de productie, maar ook de implementatie en samenwerking met lokale partners. Zo is alles lokaal en duurzaam geproduceerd.
Een van de hoogtepunten van het project waren de prominente totems – belangrijke informatiepunten voor bezoekers – en een speciaal ontworpen logo voor de campus.
Impressie
Innovatieve Bewegwijzering en Toegankelijkheid
Een unieke innovatie in dit project was de integratie van braille in de bewegwijzering. Door braille direct in de bewegwijzeringsborden te verwerken, wist RGN zowel ruimte als kosten te besparen, zonder concessies te doen aan de toegankelijkheid voor mensen met een visuele beperking. Dit benadrukt hun toewijding aan inclusieve wayfinding-oplossingen.
Internationale Expertise en Klantwaardering
Met een netwerk van meer dan 1000 lokale productie- en montagepartners is RGN in staat om projecten als deze, in samenwerking met lokale experts, wereldwijd uit te rollen. Tijdens de officiële opening van de campus werd RGN bedankt voor hun inzet en vakmanschap met een blijk van waardering van de opdrachtgever. Dankzij het succesvol afronden van dit project mag RGN ook de volledige projectmanament rondom wayfinding op de locaties in Berlijn, Dubai en München uitvoeren.
Benieuwd naar meer projecten en expertises van RGN? Bekijk hun portfolio voor meer inzicht in hun uitgebreide rebranding- en bewegwijzeringsdiensten.